Składanie reklamacji
Reklamacje na smycze Flexi przyjmowane są wyłącznie na smycze zakupione w El Dorado Dystrybucja Sp. z o.o.
W przypadku zakupu u innego sprzedawcy smycz Flexi należy zareklamować w punkcie zakupu tego sprzedawcy.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij dowolny formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Czas na rozpatrzenie reklamacji smyczy marki flexi to 30 dni.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu i oryginalnym opakowaniem.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
El Dorado Dystrybucja Sp. z o.o.
Krzemieniecka 60A
54-613 Wrocław
4. Poniżej przesyłamy Państwu treść zawartą w karcie gwarancyjnej, którą otrzymali Państwo w opakowaniu wraz ze smyczą:
Dwuletnia reklamacja jest udzielana tylko i wyłącznie w przypadku uszkodzenia mechanizmu zwijania smyczy. Okres gwarancji jest liczony od daty zakupu. W tym okresie firma flexi – Bogdahn International GmbH, za pośrednictwem swojego polskiego przedstawiciela firmy El Dorado Dystrybucja Sp. z o.o., zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub nieodpłatnej wymiany smyczy.
„Gwarancja obejmuje wyłącznie mechanizm zwijania, nie obejmuje natomiast uszkodzeń powstałych na skutek przegryzienia przez psa lub innego zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem.” - treść książeczki gwarancyjnej znajdującej się wewnątrz każdego opakowania zawierającego smycz marki Flexi (str. 30).
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
El Dorado Dystrybucja Sp. z o.o.
Krzemieniecka 60A
54-613 Wrocław
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę i oryginalne opakowanie.