Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Czas na rozpatrzenie reklamacji smyczy marki flexi to 30 dni

pobierz wzór reklamacji >>

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ZooPlaneta Sp. z o.o.
ul. Krzemieniecka 60a
54-613 Wrocław

4. Poniżej przesyłamy Państwu treść zawartą w karcie gwarancyjnej, którą otrzymali Państwo w opakowaniu wraz ze smyczą:

Dwuletnia reklamacja jest udzielana tylko i wyłącznie w przypadku uszkodzenia mechanizmu zwijania smyczy. Okres gwarancji jest liczony od daty zakupu. W tym okresie firma flexi – Bogdahn International GmbH, za pośrednictwem swojego polskiego przedstawiciela firmy ZooPlaneta Sp. z o.o., zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub nieodpłatnej wymiany smyczy.

„Gwarancja obejmuje wyłącznie mechanizm zwijania, nie obejmuje natomiast uszkodzeń powstałych na skutek przegryzienia przez psa lub innego zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem.” - treść książeczki gwarancyjnej znajdującej się wewnątrz każdego opakowania zawierającego smycz marki Flexi (str. 30).

 

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ZooPlaneta Sp. z o.o.
ul. Krzemieniecka 60a
54-613 Wrocław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl